Často kladené otázky

Najviac vás zaujíma

Nižšie nájdete odpovede na časté otázky našich zákazníkov. Ak vás zaujíma niečo iné, opýtajte sa nás. Radi zodpovieme aj vaše otázky.

Zoznam otázok
Ako a kde môžem uplatniť zľavový kupón?
Ako mám postupovať pri reklamácii?
Ako spoznám, že je moja objednávka vybavovaná?
Je možné pridať tovar do už vytvorenej objednávky?
Je možné sledovať dopravu mojej zásielky?
Je možné zadať do jednej objednávky tovar z viacerých obchodov?
Je možné zobrazovať ceny bez DPH?
Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
Musím sa registrovať, ak chcem u vás nakúpiť tovar?
Nedostal som od vás návod na použitie
Nesedí mi veľkosť, ktorú som si objednal
Obťažujú ma novinky emailom od vás, môžem zrušiť?
Za ako dlho môžem zásielku očakávať?
Zadal som platbu prevodom, ako mám postupovať?

Ako a kde môžem uplatniť zľavový kupón?

Zľavový kupón obsahuje niekoľkomiestny kód, ktorý sa skladá z písmen, číslic alebo ich kombinácie. Tento kód je potrebné zadať v nákupnom košíku do príslušného políčka.

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Všetko ohľadom reklamácie nájdete na špeciálnej stránke s názvom Zadanie reklamácie.

Ako spoznám, že je moja objednávka vybavovaná?

Váš stav objednávky môžete sledovať v prehľade vašej objednávky. Odkaz nájdete v emaile, ktorý ste obdržali po objednaní. Ak ste zaregistrovaní, nájdete ho aj v zozname vašich objednávok.

Je možné pridať tovar do už vytvorenej objednávky?

Zabudli ste objednať nejaký tovar a objednávku u nás už máte? Nie je problém. Podmienkou je, že ste u nás zaregistrovaní a ste prihlásení. V nákupnom košíku sa vám potom zobrazí možnosť zadať novú objednávku alebo pridanie tovaru do už existujúcej.

Je možné přidat zboží do již vytvořené objednávky?

Po odoslaní objednávky obdržíte odkaz na sledovanie zásielky u dopravcu. Rovnaký odkaz je aj v prehľade vašej objednávky

Je možné zadať do jednej objednávky tovar z viacerých obchodov?

Prevádzkujeme viacero internetových obchodov s rôznou tematikou. Snažíme sa na každom vždy ponúkať kompletný sortiment na dané zameranie obchodu. Pokiaľ ale nakupujete napr. oblečenie v niektorom z našom obchodov a zároveň chcete pridať aj napr. darčekový tovar z iného nášho obchodu, je to možné. V prvom obchode sa prihlásite alebo zaregistrujete a zadáte objednávku, potom sa prihlásite aj na inom a budete mať možnosť pridať objednávku k vašej prvej objednávke. Aj keď daný sortiment nie je v ponuke obchodu, kde ste zadávali prvú objednávku.

Je možné zobrazovať ceny bez DPH?

V detaile každého tovaru vidíte cenu bez DPH a túto cenu vidíte aj po nabehnutí myšou na cenu (pri zobrazení kdekoľvek v našom obchode). Pre koncových zákazníkov je vždy dôležitá cena s DPH. Pokiaľ ale nakupujete na firmu alebo veľkoobchodne, môže vás zaujímať aj cena bez DPH. Podmienkou je registrácia a zadanie DIČ. V osobnom nastavení potom zvolíte Zobrazovanie cien: Ceny bez DPH.

Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?

Ak vaša objednávka už nebola odoslaná alebo zabalená a pripravená na expedíciu, môžete vašu objednávku bezplatne zmeniť. Stačí nás informovať telefonicky alebo emailom, aké výrobky chcete pridať, odobrať alebo zmeniť veľkosť. Pokiaľ chcete novú objednávku spojiť s predchádzajúcou alebo nedodanou, uveďte číslo predchádzajúcej objednávky do poznámok. Ak nás nebudete informovať, je možné, že si v záplave objednávok expedičné oddelenie nevšimne vaše dve objednávky a budú vám zaslané dve zásielky a zbytočne budete platiť dve čiastky za dopravné.

Musím sa registrovať, ak chcem u vás nakúpiť tovar?

Nakupovanie v tomto internetovom obchode je možné aj bez registrácie. Stačí po pridaní tovaru do košíka postupovať ďalej k pokladni a pokračujte ďalej podľa inštrukcií. Registráciu odporúčame vykonať, vďaka tomu získate mnoho výhod. Možnosť upravovať vaše informácie, sledovať históriu alebo aktuálny stav vašich objednávok a mnoho ďalších výhod.

Nedostal som od vás návod na použitie

Ak sa tak stalo, napíšte nám, my vám ho obratom zašleme emailom. Toto sa vzťahuje iba na nový tovar.

Nesedí mi veľkosť, ktorú som si objednal

Výmena veľkosti je samozrejme možná. Viac nájdete v časti Výmena veľkosti.

Obťažujú ma novinky emailom od vás, môžem ich zrušiť?

Áno, samozrejme je to možné, stačí ich príjem odhlásiť. Odkaz na odhlásenie nájdete v pätičke každého emailu a tiež po prihlásení v nastavení vášho účtu.

Za ako dlho môžem zásielku očakávať?

Ak je všetko skladom a zásielka bola odovzdaná dopravcovi, je spravidla balík doručený do druhého dňa. Pokiaľ momentálne nie je tovar u nás na sklade, je spravidla tovar naskladnený v termínoch podľa časti Dodacie lehoty.

Zadal som platbu prevodom, ako mám postupovať?

O jednotlivých krokoch budete vždy informovaní inštrukciami počas objednávky. Platba bankovým prevodom je jedným zo štandardných spôsobov platby. Informácie pre platbu obdržíte po skončení objednávky a budú vám tiež zaslané spolu so súhrnom objednávky na email.

Menu